UNDERVISERE

Sofie Juul

Sofie er uddannet arkitekt fra Arkitektskolen Aarhus. Har grundforløb som møbelsnedker og møbelpolstrer og er tidligere elev på Aarhus Designskole.
Hun elsker designprocessen og er fascineret af design og arkitektur, der forener form og funktion. Arbejdet med møbel, indretning og mindre arkitektonisk skala i forskellige designvirksomheder.

Skriv en mail til Sofie

Birgit Luxhøj

Birgit er uddannet fra Arkitektskolen i Aarhus og har et særdeles bredt kendskab til design-branchen – fra scenografi til frihåndstegning, fra beklædning til bygnings-kunst. Hun har i mange år undervist i arkitektur og design.

Skriv en mail til Birgit

Kasper Munch Lillelund

Kasper er uddannet fra Skolen for Visuel Kommunikation og Krabbesholm Højskole. Har erfaring som Art Director og grafisk designer fra reklamebureau og som partner i selvstændigt reklamebureau. Har især en stor passion for at arbejde med fotografi, konceptudvikling, og den gode idé!

Skriv en mail til Kasper

Anna Storck Birkholm-Falshøj

Anna er uddannet med BA i Fashion Design ved TEKO(VIA) og rummer en stor kærlighed for håndværket bag beklædning. Har mange års erfaring som skrædder, teaterskrædder og underviser i syning og design på både højskole, aftenskole og produktionsskole. Fungerer på Kompetencehuset som medunderviser på Designskolen og som leder af Genbrugslaboratoriet. Driver ved siden af sin stillling på Kompetencehuset et lille selvstændigt skrædderi.

Skriv en mail til Anna

Stig Bruun Jespersen

Stig har haft eget firma inden for grafisk design og har undervist i bl.a.  grafisk og industriel design, tegning og metodik, proces- og projektstyring og teori i mange år. Har sideløbende fungeret som vejleder og projektvejleder.

Skriv en mail til Stig